3 December (dålig styck fördelning)

Ska gå upp 04:45 imorgon. Ska med tåget som går till Malmö. Jag ska på kursen den jag har snackat om. Ni som är med mig vet vad det är för kurs. Jag ska ju bli simhoppstränare på Fyrishov. Det ska bli kul som fan. Jag tycker det i alla fall.

Så nu ska jag slå på drömläge och krypa ner i min säng. Jag måste orka gå upp i morgon. Eller orka, jag måste gå upp. Jag ska vara på centralen 05:30.  Men jag är en sån som gör sånt man måste. Det kommer att gå bra.

Simhopp

Jag gjorde ett nytt hopp i dag på träningen som jag tidigare inte har gjort. Ni som var där vet ju vad det var. Men ni som inte var på träningen så kan jag berätta att jag gjorde 1½ Tyska. Jag orkar inte förklara vad det är. Det var två yngre killar i gruppen som gjorde det. Och jag hatar att vara sämst så jag gjorde det också. Och det gick alldeles utmärkt.

Men nu måste jag sova så att jag pallar i morgon. Så hörs vi mera efter hälgen. Då skriver jag hur det har varit.

God natt! Puss på er! Hahaha ;)


Kommentarer

Postat av: ronja

ja det skulle vi ju kunna göra :)

Postat av: malin

sv: ååh malmö, nära skåne.. :o du får ha det så kul där borta. ;D

Postat av: Isak

Uch att gå upp så tidigt x3 själv hatar jag tidiga mornar.. men men, lycka till =)

Postat av: Ida

Hoppas det går bra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback