4 December I Malmö...

Nu sitter jag framför datorn på vandrarhemmet i Malmö. Jag och viccan har varit hät sen 13:00. Så när vi kom till centralen i Malmö så hade vi tid på os att hitta hit. Sen så fick vi vänta i 1½ timma innan vi kunde få våra rum. Rummen vi fick suger. Sängarna är 80 cm bred. Så det suger. Men jag ska bara bo över helgen. Det ända som inte är så bra på vandrarhemmet det är att man inte har toa på sitt rum och att sängen är så smal. Men men sånt får man ta...
Och i morgon ska jag gå upp klockan 7 hade jag tänkt mig. Kursen börjar 9. Men jag vill ha god tid på mig, för jag vet inte vart det ligger. Men jag tycker att det ska bli grymt kul. Oskar ska ha stort tack för att jag fick åka på den här kursen och sedan bli tränare.
Men nu måste jag gå och lägga mig. Jag är så jävla trött. Jag gick upp 04:45 i morse. så det är dags för mig att krypa ner under täcket. Och en en gång ska Oskar ha stort tack till att jag får göra det här.

God natt!! Puss på er! haha ;)


Kommentarer

Postat av: Frida

söta robert, hur har kursen varit? nöjd med helgen? kram Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback