Idag

Har just kommit till vandrarhemmet. Har varit och ätit. Så jag är trött. Men jag ska iallafall berätta om min dag på badet ocg kursen. Jag vill först seja att jag är den ända killen på kursen. Det är tråkigt. Men jag har haft kul för det. Den här första dagen har varit mycket lärorik dag. Vi har varit i hopp hallen mycket och lärt oss att passa. Det tycker jag att vi ska börja att göra i Uppsala. Men det som alla går ut på som nybörjare, det är att man måste ha bra balans i luften. Och att man ska köra mycket på land. och sen jag börja på simhopp för två år sen så har vi inte kört något på land. Så det kommer jag göra mycket när jag blir tränare tills nästa termin. Mer sen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback