LOL <(- -,)>

Har typ inte gjort något i dag i skolan. Gjorde typ 5 tal i matten och jobba lite med rättning på svenskan och engelskan. Jag ringde Kim i morse vid 10 och sa att vi börja. Men då hade han nyss vaknat. Han sa att han skulle komma. Men det gjorde han inte. Så typ alla lärare lacka ur på honom. Han ringde inte heller och sa att han inte skulle komma. Sen träffa jag Viccan i skolan också. Det ska bli fett nice att hon ska börja. Men hon kommer inte få börja i F där jag och kim går. Det är bara så LOL <(- - ,)>

Vad händer mer i dag då?

Jag ska snart på träning. Eller om typ 3 timmar. Men jag vet inte om jag pallar. Får se om jag drar dit. Men jag tror att jag ska dra. Jag ska dra till Malmö på fredag också. Det är ju kurs jag ska på. Så jag måste träna.

Ses! Puss på er! Haha ;)


Kommentarer

Postat av: Thereset

Mh =/ Men jag prata med han som äger sidan, de är bara att skicka tillbaka så skickar dom en större till mig :)

Postat av: Therese

Ja :D Tack så mkt :) Vad gör du då?

Postat av: ronja

wow .d

Postat av: Ida

HAHAHAHAAH söta bror! va arg du ser ut vännen! :)

Postat av: Therese

Tack :P Hah, alltid bra att vara ärlig ^^ Mjo kanske de, men ja ville göra något som passar till vintern ;) Men vem vet, kanske ändrar tillbaka sen :P

Postat av: Therese

Det kan jag göra :P Bara du säger ungefär hur du vill ha ^^

Postat av: ronja

haha alla andra ser det

Postat av: Therese

Ok, de blir bra de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback