LOL <(-_-)>

Det var någon idiot som kom från italien. Han blev lack som fan på mig bara för jag hade varit vid datorn typ i 20 min. Han börja snacka engelska med mig. Jag babbla på som fan på engelska. det verka som att han fatta. Så det är ju en bra sak. Viccan och dom andra tjejerna på kursen skulle dra till någon kompis nån utav dom hade och festa. Men Oskar sa att vi inte fick det. Men jag kan inte säja till henne när alla andra står där. Hon går väl lacka ur på mig om hon vill. Jag bryr mig inte.
I morgon på kusen ska vi snacka om land träning. Vi ska få lära os hur man passar på land. och lite olicka övningar. Det ska bli kul. (tycker jag). vad dom andra tycker det vet jag inte.
Men det som jag glömde var att ta med med mig papper och penna. Det skulle kanske vara bra att ha. Strunt samma. Jag kan ändå in skriva och lyssna på samma gång. Men imorgon ska jag nog fixa papper och penna. Jag måste skriva upp vilka passningar som är bra att ha i sitt hjärnföråd.
Men nu ska jag sova så att jag orkar gå upp imorgon. Jag hade tänkt att gå halv 7. Vi måste cheka ut före klockan 10. Då ska man ha fixat på rummen så att det ser snyggt ut. Dårligt att man måste städa skälv. (mycket stav fel, jag vet)

God natt! Puss på er! ;) →→→→ <(•_•)>


Kommentarer

Postat av: ronja

Hahah varför :d ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback