Dagen har har varit full !!

Är grymt trött. Jag hade ett prov i dag skolan. Jag hoppas att det gick bra. Jag får nog reda på hur det gick i morgon. Men det kommer nog att bli ett bra resultat. Det kändes som att det gick bra. Få se också vad Kim fick. Han sa att det gick bra. Man får väl hoppas på det bästa.

Jag har ju varit på träning i dag också. Jag kom nästan just hem. Det är nog därför jag är så trött. Men jag tyckte att jag inte hoppa så mycket som jag brukar göra.  Jag gjorde huvud hopp bakåt första gången på 5 veckor. Jag tyckte att det var bra. (modigt av mig, jag är stolt som fan) Men det är ju Oskar som peppar mig till det. Det ska han ha tack för. Men det kan vara lite jobbig att göra något man inte vill. Men man måste om man ska bli bättre. Ibland kan det vara grymt kul att vara på träning. Men vissa träningar kan vara grymt tråkiga, (förlåt Oskar) Men jag är nöjd som fan ändå. Och jag är stolt över att jag gjorde alla huvudhoppen i dag. Den kan vara bra att kunna tills kursen. Den är snart. Det är inte nu i helgen men nästa helg bär det av ner till Malmö. Det ska bli as kul.

Jag gjorde ett nytt hopp i dag på träningen också. Eller jag vet inte om man kan kalla det ett hopp, snarare fall. Jag skulle göra sitt fall men gruppering med raka ben. Jag fick det bara inte att gå ihop. Men det var kul att prova. Så alla sitt fall jag har gjort sen jag börja på simhopp har typ varit fel. I alla fall som jag fattar det. Men jag kan ha miss tolkat det också. Men träningen i dag var kul. Man blir på så bra humör när man träfar alla som är där. Vi är som en (familj).

Jag ska vara med på skämthoppet den 13 december också. Det ska bli grymt kul. Jag hoppas att det är många som kommer och kollar. Jag hoppas att jag får göra roliga hopp. Det blev lite skrämd när Oskar berätta om när Hjalmar var med och han fick en kille på ryggen och bröt några revben. Jag hoppas att det inte ska handa nu när jag är med. Det gäller att man följer schemat som man ska gå efter. 

Men nu har jag typ inge mer att skriva. Jag ska nog kolla lite på tv sen ska jag sova. Jag ska upp till skolan i morgon sen blir det träning igen för min del. Så puss på er och god natt!!  ;)





Kommentarer

Postat av: Kungen Kim ;)

Jag la in ett inlägg nyss mannen ;) ska skriva ett nu med satt..

Fan va mycket du skrev nu då :O Hahah



niiiice mannen ^^

Postat av: isak

fan vad kul det låter =D kanske kan få komma och kolla?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback