Film

Nu sitter jag och kim framför tv hemma och kollar på film. Fan vad bra den är. Sist jag och kim kolla på den så somna kim. Vi ska göra ett nytt försök idag. Den är grymt bra. Den heter ????. (jag vet inte) men den handlar om typ några killar som är manshoror. Det slutar med att dom blir dödade en efter en. Men det är en som vill få stop på det. Och vill ha tag på mördaren. Det dom vet är att mördaren har en rock som är lejopard färgad. Dom tror att det är en tjej men det är en kille. Så dom får det lite knepigt till slut att hitta mördaren. Men sen så får dom tag i mördaren och får reda på att det är en kille (gubbe).

Men det är kul att kim är vaken. Så nu får han också se slutet på filmen. De är då det blir kul. (nu skrattar han) han tycker väl att den är grym.

Haha nu var den slut!!


Kommentarer

Postat av: Frida

Hallå robbanstobban

¨

Jag kommer till sthlm fredag kväll. Är tränare för Linköping, så jag hoppar inte själv. Skall du komma med dit?

Postat av: Ida

Men lala! har vi den där filmen :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback