In school !!!!!! ;)

Nu sitter jag och Kim i skolan. Vi har lunch. Vi sitter framför datorn och nördar och lyssnar på musik. Det är lax i skolan. Det är INTE gått.

Jag gick och la mig klockan 3 i natt, fan va nice. Man är ju grymt tröt. Men det är ju livet. Det brukar bli att man stänger av datorn runt klockan 3 – 4. men jag måste fan skärpa mig. Jag ska praktisera i morgon. Jag ska upp klockan 6. så det blir nog inte så sent inatt. Det beror på vad Kim gör. Om han nördar så gör jag väl det också. Men det blir nog inte senare än klockan 1 i natt. Så om ni vill något så har ni fram till klockan 1 inatt.

Jag ska på träning i kväll också. Det ska bli grymt, hahahaha. Få se om det är några snygga tjejer i bikini ;)  Oskar min tränare sa att det var någon nice brud för typ ett bar veckor sen. Men hon drog innan jag kom. Han sa att jag skulle ha sett henne. Men det finns mycket sånt att titta på. Tjejerna tycker nog om när man hoppar.

Jag köpte typ 2 power king på stan igår sen när jag skulle dra till träningen köpte jag 3 till. Man blir fan seg i huvudet ut av det. Men jävlar vilken kick i kroppen jag fick. Ska nog köpa i dag också, får se.

David på simhoppet är i Finland och tävlar nu också. Jag hoppas det går bra för honom. Får se när han kommer hem. Jag tror att han skulle skicka sms till Oskar också. jag ska kolla med Oskar på träningen om han har fått något. Man får ju hoppas på det. Jag tror nog att det går bra för honom.

Men nu börjar jag. Så jag måste sluta nu. Men men jag kommer tillbaka.

Puss på er, hahahaha ;)


Kommentarer

Postat av: isak

Låter kul man ^^ jag sitter fortfarande i skolan trots jag slutade 12 =P men men.. ha det så kul i fortsättningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback