Jobb Jobb Jobb !!!

Det har varit en jobbig dag. Det börja med att jag skulle gå upp 05:30. Det var inga problem. Men när jag skulle gå till busen så var det kalt som fan. Jag skulle ta bussen som gick 06:13 men den missa jag. Så jag fick vänta på den som kom 06:30. Och det var ju inte så bra. För det var första dagen på nya jobbet. Men det var inge problem när jag kom fram 07:00.

Det var kul på nya praktiken. Jag har nog aldrig haft någon sån kul praktik för. Jag fick göra det jag ville typ. Så det var bra. Men det som jag ska komma ihåg tills på måndag är att jag ska ta med mig något att dricka.  Det är inte det lättaste jobbet man kan ha. Man blir bra tröt. Fast att arbetsdagen inte var så lång. 07:00 till 13:00. När jag kom hem så somna jag på en gång. Jag sov i 4 timmar. Så jag är rätt så pigg nu. Jag kommer inte kunna somna på ett tag.

Men nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag kolla lite till på tv sen blir det nog kanske att jag somnar.

God natt! Puss på er, hahaha ;)


Kommentarer

Postat av: ronja

hah vist gör det, tv och ha tråkigt det är riktigt nice :)

Postat av: ronja

hah vist gör det, tv och ha tråkigt det är riktigt nice :)

Postat av: ronja

Åldern har ju inte så mkt i betydelse när det gäller tvprogram hah, nej bara fett länge sen jag såg det (A),


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback