Jobbig dag!!

Vilken dag det har varit dag! jag jobba som en galning i skolan i dag. Sen drog jag ner på stan och var med Kim och Isak. Jag fick träffa Isaks hund också. Den var grymt gulig. Som ni kanske redan vet så älskar jag hundar och katter.

Vi gjorde typ inge på stan. Jag såg några från min föra klass (jeppe och matte) Jeppe kolla på mig som om jag vore en idiot. Han kan ta sig i röven. Men matte sa hej i alla fall.

När jag kom hem från stan typ 16:00 så åt jag och sov lite. Jag knäppte lite kort också. Det var typ kul haha. Sen så kom jag på att jag skulle gå och gyma med några polare från skolan. Det skulle bara vara jag och två till som jag hade fått reda på. Men det sluta med att vi var 5 stycken. Så det var ju kul. Vi blev på gymmet i typ 2 timmar. Så jag är rätt så trött nu kan man säja.

Nu ska jag kanske kolla på Andra Avenyn på http://svt.se hade jag tänkt. Jag missa föra avsnittet. Det blir väl att jag kollar på Riverside också. Det äger. Det finns alltid något bra att kolla på. Jag är en grymt stor datanörd när det typ gäller http://facebook.com och http://blogg.se.

Men nu ska jag kolla på TV och nörda framför Facebook tror jag. Jag får se vad det blir.

God natt på er!!

 


Kommentarer

Postat av: malin

teehee!

när du väl håller på kan du väl passa på att träna lite åt mig? (:

Postat av: isak

låter kul man ^^ bra att du tränar på gym bara du stretchar XD annars kommer du se ut som alla andra feta gubbar som bär på en tv XD

Postat av: ida

Äre min blomma på mitt rum som du har knäppt kort på :D?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback