Kurs i Malmö

Fan vad kul det ska bli! Den 4-6 dec bär det av till Malmö. Jag och tre till ska på kurs. Vi ska bli simhopps tränare. En utav hos är redan tränare men hon ska väl gå på ett steg kanske. Men det som jag oroar mig för det är när vi kommer ner till Malmö. Det är jag och Viktoria som kommer att åka tåg, och Tanja flyger. Men när vi kommer till Malmö central så vet vi inte vart vi ska. Vi vet vad gatan heter. Men sen ska man hitta dit också. Men det kommer nog att gå bra, hoppas jag. Om vi inte hittar så kan man ju alltid ringa Oskar.
Och sen har jag och Viktoria ett till problem! Våra biljetter från Malmö till Uppsala på söndag den 091206 går klockan 16:11 och våran kurs slutar 16:00. Vi kommer nog att få gå lite tidigare från kursen. Det gör nog inte så mycket. Oskar sa att det var nog lugnt om vi bara sa till innan kursen börja.
Det kommer nog att bli kul. Jag hoppas det i alla fall. Ända sen jag börja på simhopp så har jag velat att bli tränare. Bara att jag inte har frågat om jag kan bli det. Men nu när jag fick frågan av Oskar så blev jag grymt glad. Det ska bli kul att träna dom små nästa termin.



Kommentarer

Postat av: Frida

KÄRA ROBBAN



att hitta dit löser sig. Det är jätteroligt att vara på kurserna, mycket lärorikt :) Hoppas ni får det bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback