Läser en bra blogg, och har tråkigt!!

Sitter hemma och har tråkigt. Jag har typ varit hemma hela dan. Jag var med mamma och köpte blommor, det var tråkigt. Men annars så har jag typ legat i sängen hela dan. Jag har läst en blogg i dag också. Jag läste hela men jag palla inte kommentera allt. Det var en tjej från Västerås som hade den.  http://ronjahs.blogg.se/

Jag skulle dra och träna med några polare i dag men jag palla inte. Jag tränar redan 5 dagar i veckan. Det blir nog att jag drar till gymmet i morgon. Jag ska fråga kim också om han vill hänga på. Men det kostar 75 kronor om man bara ska träna en gång. Om man inte har kort da.

Puss på er! hahaha ;)


Kommentarer

Postat av: ronja

Va gulligt du har skrivit :D

haru verkligen läst min blogg hela?:P<3

Postat av: ronja

hah jag tkr min blogg e sjukt tråkig :)

Postat av: ronja

hihi jag tkr inte jag skriver så mkt specielt :D,

menmen ;)

ah den på 1:an har sätt den förut, älskade den i skolan kollar nu med. har aldrig vart känslig för filmer inte ens för titanic men denna är man känslig för, iallfall jag jag tycker det är hemskt :/

Postat av: ronja

ja titta det var helt rätt :D

Postat av: Matilda

sjukt nice blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback