Min dag!!

Jag har haft det så jävla tråkigt i dag. Det var kul en stund mitt på dan när jag och kim var nere på stan. Men annars var det inge kul idag. Det var första dan på läng jag har tråkigt. Jag vill åka hem till pappa igen. Det finns så mycket mer att göra där. Eller kanske inte så mycket mer, snarare mindre. Men det är kul på något sätt i alla fall.
Jag var och träna i dag också. Jag var nog på Fyrishov sen 16:30 – 20:30 typ. Efter det så fick jag så enormt ont i huvudet. Det var nog bara för jag typ inte har ätit något i dag. Det blev bara lite på lunchen i skolan. Men det var in mycket jag fick i mig då. Jag är så dålig på att äta ibland. Det är väl bara att lyssna på mamma. Det är nog så att hon har rätt när det gäller mat och träning. (det blev en påse godis i skolan också)

Då byter vi ämne igen!!
Jag och Linda var och hälsa på min nya praktikplats i dag också. Det kommer nog att bli grymt kul. Nu får jag äntligen göra det jag vill. Och det jag vill är att jobba med anläggning. Det kommer jag att få göra nu. Linda är den bästa yrkesvägledare jag har haft. Det ska hon ha stort tack för. Hon är en sån som alltid kan komma till om man vill något. Alla lärare på Uven är grymt bra. Jag är så grymt glad att vi flyta till Uppsala för ett år sen. Satt jag slapp att gå i Gimo på IV. Men Uven är den bästa skolan jag har gåt i. Det är jag nog inte skälv om att tycka.
Men nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Det brukar bli musik för mig på kvällarna som ni vet. Men nu ska jag nog sova. Jag ska upp tidigt till skolan i morgon. Jag ska fråga Linda om vi kan åka och byta jackan vi köpte i dag. Jag tycker att den är lite för stor. Men det ska nog inte vara några problem, hoppas jag. Men nu ska jag sova tror jag (eller kanske lite musik i öronen)


Kommentarer

Postat av: Kungen Kim ;)

Naw gubben då.. Är så ibland , själv hade för ovanlighetens skull någonting att göra ikväll, träffade 3 friends och rökte vattenpipan jag har här hemma för studen! :) Det var chill.. lär vi fan göra nån daag ;)

Postat av: isak

Låter kul man XD håller med om att uven är den bästa skolan hittills!! den är väldigt lugn och har massa sjyssta lärare.. och btw.. LÄR DIG ÄTA MAT OM SKA TRÄNA! XD

Postat av: frida

jaa, jag vill ju gärna komma. får se om mitt schema tillåter det.

Postat av: malin

SÖNUWS. I miss you like .. SHIT!

skoja mannen! 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback