Möte men kommunen!

Nu har jag varit och snackat med dom gubbarna som kom från kommunen. Dom hade massa frågor om hur vi tycker att skolan är. Den var ju bra, sa jag. Det var bara jag från våran klass som prata. Men det var lugnt. Det var nästan roligt att prata med dom och säja vad man tycker om tänker. Ena killen i våran klass hade jätte mycket smart att säja. Men det sluta med att jag fick säja det åt han. Men han sa efter att han fick massa sms av en polare. Man skulle stänga av mobilerna. Men dagens ungdomar har ju svårt för det. Men jag har inga svårigheter med det. Nej men det var kul.
Jag trodde att dom skulle vara fler som kom från kommunen. Men dom var typ bara tre stycken. Men frågorna som dom ställde var svåra att fatta. Men det är ju bara att säja det man tycker om det man tror att frågan handlar om. Det var någon fråga som jag svara lite fel på. Men det gör ju inge. Alla kan ju ha fel ibland.
Det var bra att vi hade två lärare från skolan också. Dom var till stor hjälp. Dom prata om frågorna i går. Dom sa lite också vad vi kunde säja. Så det var bra. Det tog ungefär en timme. Det blev drygt på slutet. Det var skönt när han sa att det var slut. Men det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara.

Men nu ska jag på lektion.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback