Skolan

Sitter vid datorn i skolan. Har typ inge att göra, eller jo det har jag. Men nu har jag rast. Jag och Kim har varit och snackat med ett par lärare om ett samtal vi ska ha imorgon. Det kommer några gubbar från kommunen som ska snacka. Dom ska prata om hur skolåret som var föra året. Det är ju bra att jag och Kim ska vara med på det. Vi gick ju inte här föra året! Men det blir kanske intressant. Vem vet det kanske är kul att höra på. Bara jag inte behöver snacka eller svara på frågor så mycket. Men det måste man väl.


Kommentarer

Postat av: Isak ^^

Klart du får svara på frågor och prata ;) hoppas på att det går bra för dig o kim på mötet då! Ni verkar ha väldigt kul med varandra på fritiden ^^ skulle vara kul att vara med er någon dag, kanske idag om ni har tid ;D kram / brush

Postat av: jessica

asså inge illa menat men din blogg är inte så bra, om du vill ha fler besökare borde du nog skriva lite intressantare inlägg kram:)

Postat av: Kim Flyberg

Haha! xD :P

Men assssså hungrig man är då! >.<

Aja . Iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback