Träning

Nu har jag kommit hem från min simhopps träning. Det var kul, för Oskar (tränare) sa att jag skulle göra 3 hopp av varje hopp jag kunde. Jag kan 3 av 4 huvudhopp rätt så bra. Men när jag skulle göra mitt fjärde hopp (huvudhopp bakåt i gruppering) så gick det inge bra. Fan vad arg jag blev på mig själv. Men jag vet att bara jag vill så kan jag göra det. Men det gick inte i dag. Det kan inte alltid gå bra.

Det hoppet jag gillar mest är tyska. Och jag börjar gilla isander också. Fast jag inte är så bra på det. Men det kommer säker tillbaka. För jag var bra på det innan jag blev sjuk. Jag har varit sjuk en längre tid. Det kanske är därför det inte går så bra för mig. Jag får kanske ta och lägga på ett kål om jag ska bli så bra som jag var innan jag blev sjuk. Jag tränar simhopp 3 dar i veckan brukar det bli. Jag har börjat att gymmat nu också. Jag är på gymmet tisdagar och ibland brukar det bli fredagar. Om jag inte ska till pappa.

Jag har skolan också som jag måste tänka lite på. Man kan säja att jag alltid har saker att göra. Det är ju bra. Då blir jag inte uttråkad så lätt. Man somna bra och fort på kvällarna med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback